Acasă / Articole
Greenfinity Foundation, inițiativa pentru mediu a companiei austriece Lyoness, cu sediul în Graz, colaborează împreună cu renumita organizație de protecție a climei ”Atmosfair” în vederea implementării unui proiect de protecție a mediului. Proiectul comun cu titlul ”Minicentrale de biogaz în Kenia” îi sprijină pe micii fermieri prin construirea de minicentrale de biogaz care furnizează în mod ecologic energia necesară pentru gătit și încălzitul apei. O singură centrală produce aproximativ 3 kW de energie termică. Astfel, fermierii nu mai trebuie să cumpere lemn, kerosen, gaz lichid sau cărbuni, ceea ce conduce la scăderea cheltuielilor de întreţinere. În plus, localnicii sunt instruiţi cum să construiască centrale de biogaz. Tehnologia însușită poate fi pusă în aplicare în sate, ceea ce duce la crearea de locuri de muncă. Printre efectele pozitive asupra mediului se numără și scăderea emisiilor de CO2, reducerea defrișărilor și diminuarea noxelor.
Organizația de protecție a mediului, ”Atmosfair”, cu sediul în Bonn, s-a specializat în oferirea de suport firmelor, în vederea compensării efectelor negative asupra mediului provocate de călătoriile efectuate. Acest lucru este făcut prin intermediul proiectelor inovative în sectorul energiei regenerabile și prin respectarea celor mai înalte standarde. ”Atmosfair” poate prezenta ca referință numeroase companii de renume cum ar fi Deutsche Post DHL sau Thomas Cook.
În special în cazul firmelor, anumite procese interne precum călătoriile de afaceri cu avionul, sunt indispensabile. De aceea, organizația de protecție a climei, ”Atmosfair”, oferă posibilitatea de a compensa poluarea mediului prin investiții în proiecte ecologiste. Acestea se concentrează asupra energiei regenerabile, sunt deja certificate cu standardul CDM, fie au solicitat în prezent o certificare. CDM (Clean Development Mechanism) este unul din mecanismele flexibile prevăzute în Protocolul de la Kyoto pentru o dezvoltare ecologică.
Despre Lyoness
Concernul internaţional Lyoness desfăşoară trei modele principale de afacere: comunitatea de cumpărători, programul de fidelizare şi servicii de marketing. Astfel, compania se adresează către trei grupe ţintă diferite: consumatorii, care economisesc bani la cumpărături cu Lyoness (Cashback), comercianţii, care doresc să utilizeze un program de fidelizare activ în mai multe ţări şi branşe, precum şi persoanele fizice autorizate şi firmele, într-un sistem de marketing multi-level propriu. În prezent, Lyoness este reprezentată în 44 de țări pe toate continentele. Peste 3 milioane de membri beneficiază de avantajele Lyoness la aproximativ 29.000 de parteneri comerciali din întreaga lume. Mai multe informaţii găsiţi pe www.lyoness.com.